donderdag 20 juni 2013

Inspiratiedag

Vandaag laat ik jullie eens een kaart zien zonder cute-stempel.
Onze buren zijn binnenkort 50 jaar getrouwd en ik dacht, laat ik eens een bloemenkaart maken.
Ik heb ze gestempeld, uitgeknipt en 3D gemaakt.
Je kunt het op de 2e foto het beste zien dat de bloemen wat bol staan.
De metalen hoekjes en de sleutel komen van josepiena.nl
Het is een grote kaart geworden 15 x 23 cm.
Ik heb ze ingekleurd met mijn copic markers en de achtergrond heb ik met distres ink gemaakt.
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je voor je buren gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super vrolijk en heel mooi gekleurd .Daar zullen je buren super blij mee zijn!

    gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stijlvolle kaart voor een 50 jarige bruiloft.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk Judith ! Er zijn zoveel mogelijkheden met stempels zie je wel.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Judith hij is prachtig,....en wat zullen je buren daar blij mee zijn. 50 jaar dat is heel bijzonder tegenwoordig
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoop dat dit de aanzet is tot meer stempelen; je hebt alvast een mooi begin gemaakt... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit gaaf gedaan, Judith!! Ziet er prachtig uit!!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!