dinsdag 4 juni 2013

Creatiedag

Vandaag lieve bloggers heb ik voor jullie een hele leuk gepimpte letter.
Hij is gemaakt door onze eigen Marjan.


Wat is ie gaaf he! Ik weet zeker dat er weer mensen zijn die hierdoor ge-inspireerd geraakt zijn. Die mensen wens ik heel veen succes en plezier bij het pimpen.
En Marjan dank je wel dat je je leuke gepimpte letter met ons hebt willen delen.

Heb je nou zelf ook een leuke creatie die je graag een keer hier wilt laten zien dan mag je mij een mailtje sturen. heleen1969@live.nl Dan zorg ik ervoor dat hij geplaatst gaat worden.

Tot volgende week!

9 opmerkingen:

  1. Wat een hele mooie opgepimpte letter Marjan,mooi van kleur. Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeiemorgen Marjan
    Dit ziet er leuk en vrolijk uit in prachtige kleur erg leuk om naar te kijken
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk gedaan,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende letter en zo mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er echt heel erg leuk uit,
    gezellig zo, leuk om te doen een letter pimpen ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit idd heel gaaf gedaan.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk Marjan, ziet er tiptop uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!