dinsdag 18 juni 2013

Creatiedag

Vandaag, lieve bloggers, laat ik jullie een creatie van onze eigen Judith zien. Zij heeft namelijk een theedoos gepimpt en nu doet hij dienst als
"raak-me-niet-kwijt-doos"
Ach wie heeft daar van tijd tot tijd niet eens last van dat ie weer eens z'n GSM, of z'n sleutelbos kwijt is! Nou onze Judith heeft daar dus ook last van. Maar Judith zou Judith niet zijn als ze daar geen creatieve oplossing voor kon vinden.
En zo is dus deze doos bedacht!


Judith, ik vind hem echt prachtig en zeker super handig! Ik ben ook weer benieuwd naar wat onze volgers/lezers hiervan vinden.

Heb je nou zelf ook een leuke of juist super handige creatie die je graag met anderen wilt delen, stuur mij dan even een mailtje. Dan zorg ik ervoor dat het geplaatst gaat worden.
heleen1969@live.nl

Tot volgende week!

9 opmerkingen:

  1. Mooi opgepimpt Judith. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is wel een gaaf idee. Kei leuk gemaakt.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt en vooral handig.
    Liefs Hanny
    Http:// tierelantijntjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig judith, prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt! Zo zie je waar een theedoos al niet goed voor is!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij ziet er prachtig uit Judith, heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal prachtig en ook superhandig, zo raak je nooit meer iets kwijt, alhoewel dan moet je het wel standaard daar in doen natuurlijk ;-)
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bedankt allemaal voor de lieve woorden.
    Ik moet bekennen, ik heb het doosje nu al enig etijd in gebruik en werkt perfect! Ik ben sindsdien mijn spullen niet meer kwijt.
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk bedacht,.. en prachtig gemaakt, je moet daar maar op komen,.. een raak me niet kwijt doos,.. whahah misschien moet ik er snel 1 maken voor mijn drie mannen hier in huis. Zou veel tijd schelen.:)
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!