zondag 6 juli 2014

Vrijkaartjes winnen??

Nog maar een maand en dan is het weer zo ver....
De KNOTSGEKKE KAARTEN DAGEN !! en ik kan niet wachten!!!

Even wat informatie over de beurs:



De Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen!

Mis deze grootste creatieve hobbybeurs voor kaartenmakers en scrappers niet. Beginners, maar ook de meest fanatieke kaartenmakers en scrappers, halen hier hun hart op. Traditiegetrouw worden op de augustuseditie de nieuwste items gepresenteerd voor het maken van kerstkaarten. Ook uitgebreid aandacht voor stempelen en wat er nog meer mogelijk is met papier.

Looming is booming!

Daarom valt er ook tijdens de Knotsgekke Kaarten-  en Scrapdagen van alles te beleven op Looming gebied. De rage waarbij je van elastiekjes de leukste dingen maakt. Het begon bij armbandjes maar de inventieve hobbyist maakt nu bijvoorbeeld ook loom-kaartdecoratie. De elastiekjes hebben 1001 vrolijke kleuren waar je de leukste combinaties mee maakt. Kom naar de beurs en ontdek de allerlaatste Looming trends en ideeën.

looming

Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen 2014 
21, 22 en 23 augustus IJsselhallen Zwolle
28, 29 en 30 augustus Brabanthallen s'-Hertogenbosch
Tijden   Elke dag van 10:00 uur tot 17:00 uur


Profiteer van dit voordeel en betaal slechts € 6,50 per entreebewijs!*
Aan de kassa van de beurs zelf zijn de entreekaarten te koop voor € 8,00 p.p.
Voor kinderen (4 t/m 10 jaar) bedraagt de toegangsprijs € 5,00 p.p., incl. deelname aan workshops én een verrassingstasje. Kinderen t/m 3 jaar gratis entree.
* Mannen mogen tijdens alle beursdagen gratis naar binnen, mits in gezelschap van een vrouw.

Nu heb ik 4 vrijkaartjes gekregen (voor 2 personen) om te mogen verloten, is dat niet gaaf???

  Wat moet je doen?
- wordt volger van dit blog
- plaats je mooiste kaart die je ooit hebt gemaakt
- zet onderstaande logo op je blog of facebook
 

De uitdaging duurt t/m 7 aug. Op  10 augustus wordt de winnaar van maar liefst 2 kaartjes bekent!!

Wil je trouwens je winkansen vergroten? ga dan naar www.stempelstunter.blogspot.com en doe daar ook mee met de wedstrijd.






Veel plezier en succes!
___________________________________________________________





Liefs Judith

5 opmerkingen:

  1. Ik was toch al van plan te gaan maar dit maakt het natuurlijk nog leuker, dank voor de kans!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!! Ik ben er de laatste keer geweest, was super leuk!! Wil er graag nog eens heen! Ik heb mijn mooiste kaart (vind ik ) geplaatst. En ik het plaatje in mijn sidebar zetten.
    Dankjewel voor deze kans.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke actie ga altijd graag met mijn zus naar Zwolle.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik en mijnvriendin gaan altijd naar Knotsgekkekaarten dag in s'-Hertogenbosch en 28 augustus staat al vast in onze agenda, om naar deze beurs te gaan. En hoe leuk is het dan om vrij kaarten te winnen. Ik doe graag mee. Ik heb vond het wel heel moeilijk om een kaart te plaatsen die ik het mooiste vind. Wat ik heb er meerdere en deze hoort er ook bij. Bedankt dat ik mag doen met deze wedstrijd.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben al een keer of 3 naar s'Hertogenbosch geweest en daar voel ik me altijd als een kind dat in een gigantisch mega grote speeltuin wordt gedropt met een beperkte tijd LOL Ja dat is altijd feest ook ik ben dus super blij met deze mogelijkheid tot het winnen van vrijkaartjes. Maar vond het ook best wel moeilijk om 1 kaart te kiezen, ga je voor vintage ? Ga je voor stempel techniek ? Ga je voor een leuke CAS kaart ? In elk segment heb je wel een mooiste kaart maar ben zelf toch maar voor de vintage gegaan. Aan alle anderen wens ik ook heel veel succes. Groetjes Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!