dinsdag 8 juli 2014

Creatiedag

Hallo lieve allemaal,
Hier is inmiddels de vakantie begonnen en ik moet zeggen we genieten er volop van. 
Heerlijk om niets te moeten en alles op je dooie gemakje te kunnen doen.
Nog 2 weekjes en dan gaan wij met vakantie maar hier op NKU gaat alles gewoon door.

Vandaag heb ik ook weer een leuke creatie voor jullie en die komt van onze eigen Anneke.
Anneke heeft een gaaf explosie doosje gemaakt.


Dit is natuurlijk een super leuk idee om een kadootje in te doen. Dat geeft toch immers veel leuker dan geld in een envelop ofzo...

Heb jij nou ook eens iets waar je trots op bent en dat graag met anderen wilt delen, dan kan dat. Stuur mij dan even een mailtje (heleen1969@live.nl) met daarin ook de link naar je creatie. Dan zorg ik er voor dat jou mooie creatie op ons blog komt.

Tot volgende week!


2 opmerkingen:

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!