maandag 21 juli 2014

kaart n.a.v. een sketch

Goedemorgen lieve mensen,
Het is weer maandag en mijn beurt om jullie een kaart n.a.v. een sketch te laten zien. Zijn jullie ook zo blij dat het wat minder heet is? Ik vond het in ieder geval geen pretje. Het is mij toch gelukt om een kaartje voor jullie te maken. Dit keer heb ik geprobeerd een zomers kaartje te maken en heb ik zo'n schattige Bestie gekleurd. Ze blijven toch zo leuk!  Deze sketch mogen jullie natuurlijk weer voor eigen gebruik meenemen. Voor iedereen die vakantie heeft, heel veel plezier en tot over twee weekjes, dan ben ik weer terug met een kaart. Enne.... jullie mogen nog steeds, als jullie dat leuk vinden, je zelfontworpen sketch met uitwerking naar mij toesturen (cindyvandervelde@live.nl) en ik zal hem hier dan laten zien! Mocht je geen sketch in de computer kunnen maken, dan mag je hem ook duidelijk getekend naar mij toesturen, geen enkel probleem! Ik kan hem dan eventueel op de computer uitwerken.
Tot volgende keer,
Liefs
Cindy



4 opmerkingen:

  1. Wat een super kaart zeg. Zulke mooie fleurige kleuren

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje weer Cindy, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi cindy
    wat een fleurige kaart en zo supermooi gekleurd!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig en zo prachtig gekleurd.
    XXx je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!