dinsdag 1 juli 2014

Creatiedag

Hallo lieve allemaal,

Het is weer dinsdag en er is alweer een nieuwe maand begonnen. De vakanties beginnen zo langzaam aan overal maar hier bij NKU gaan we nog lekker even door.
Ik heb dan ook weer een leuke creatie voor jullie en dit keer komt ie van mij zelf...

Ik heb een leuk aquarium gemaakt met m'n nieuwe spulletjes. Hij staat hier mooi te pronken op de kast en ik moet zeggen dat ik er best trots op ben.

Heb jij nou ook eens iets waar je trots op bent en dat graag met anderen wilt delen, dan kan dat. Stuur mij dan even een mailtje (heleen1969@live.nl) met daarin ook de link naar je creatie. Dan zorg ik er voor dat jou mooie creatie op ons blog komt.

Tot volgende week!

4 opmerkingen:

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!