woensdag 16 juli 2014

Duodag # 44 .... en een beetje afscheid

Goedemorgen allemaal,
 
We beginnen deze woensdag weer met een Duodag.
Voor een deel van Nederland is de vakantieperiode al aangebroken
en dus kregen Jolanda en Cindy de opdracht : Vakantie !!


Jolanda
Gebruikte materialen;
cardstock roze/aubergine
DP van Prima Marketing 'Firefly'
border & elfje - MarianneD
lint - eigen voorraad
charm - hobbyshop Agnes
stempels - Noor

Cindy
Gebruikte materialen:
wit cardstock
designpapier van Bo Bunny Lemonade
digi van Delicious Doodles
lint en flatbackbloemetje uit de voorraad
bloemen van Wild Orchid Crafts
tekststempel van Marianne design
stickles op het ijsje
ingekleurd met copics

Prachtige creaties, ik krijg helemaal zin in de vakantie !!!
Onze dochters zijn pas vanaf volgende week vrij, dus wij hebben het allemaal nog tegoed.

En dan zal ik het 'beetje afscheid' uit de titel nog even uitleggen:
De Duodag hier op het blog is een beetje 'mijn kindje'.
Sinds oktober 2012 'host' ik deze rubriek.
Helaas komt daar nu een eind aan.
Door tijdgebrek moet ik wat dingen laten schieten.
Maar gelukkig heb ik in Cindy een hele goede opvolgster gevonden,
dus niet getreurd, de Duodag blijft gewoon bestaan.
En natuurlijk zullen jullie mijn creaties hier nog tegenkomen bij team Rood-Wit-Blauw.
 
Groetjes, Marjan
 

2 opmerkingen:

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!