dinsdag 25 oktober 2011

jaaaaaa!!! 150 volgers!

WAUW 150 VOLGERS WAT EEN FEEST!
En als het feest is, deel ik een cadeautje uit!
En de winnaar is.......................


Marian Vrieling

Marian ven harte gefeliciteerd!
Neem je even contact met me op, dan kan ik je prijsje naar je toe mailen.

Voor de rest niet getreurd, want we delen bij 200 volgers gewoon weer een nieuw cadeau uit!
én lieve bloggers, ons Sinterklaascadeau staat nu op 2!!
Als we de 200 volgers halen vóór Sinterklaas, deel ik maar liefst 3 cadeaus uit!!
Dus doe ook mee met de Sinterklaasactie!
weer cadeautjes tijd door:
Dank jullie wel hiervoor!

Natuurlijk willen we jullie vragen om nog eens goed na te denken wie er in ons Designteam wil komen.
Er zijn er tot nu toe maar 6 personen van de 150 die dat willen zijn...

En vergeet de uitdagingen niet!!!



11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Judith,

    150 volgers is hel wat op naar de 200.

    Marian gefeliciteerd met je Candy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op naar de 200.
    Gaat goed zo.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan Marian en op naar de 200 volgers

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd joh, super leuk voor je. Ohhh en ik zou ook best met de DT call mee willen doen, maar paars en blauw bij elkaar vind ik zo lelijk (sorry dat ik het zeg) dus ik kan daar gewoon geen kaartje meemaken haha
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super dat er 150 volgers zijn!

    Groetjes,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jééééh, 150 volgers! Gefeliciteerd! :) Nu naar de 200, dat gaat zeker lukken.
    Veel plezier met je prijs Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met het behalen van de 150! 200 gaat toch vast wel lukken!
    Ik ben jullie blog ook bij toeval tegengekomen en ik moet zeggen dat ik het erg mooi vind!
    Ben ook al druk bezig met een paars/blauwe kaart want DT worden lijkt mij ook wel erg leuk.
    Ik ga in ieder geval mijn best er voor doen!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd en nu op naar de 200.
    Ik dacht eerst ook blauw/paars dat gebruik ik normaal nooit, heb er 2 gemaakt en hardstikke mooie combi vind ik, er zijn zo veel kleuren blauw en paars, creativiteit noem ik dat haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoera. . . op naar de 200, dat moet toch lukken
    Ik ben vandaag druk bezig geweest met een blauw paarse kaart, maar hij is nog niet helemaal klaar. Lieve groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. proficiat met de prijs! Ik ben druk bezig met een kaart voor de designer-wedstrijd, die gaat komen hoor. Ik vind het helemaal super en zo'n geweldig leuk blog ook.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben erg benieuwd naar de candy. Ik houd de brievenbus goed in de gaten. hihi. Ik was vanochtend zeer verbaasd toen ik mijn naam zag staan. En moest echt even met mijn ogen knipperen. Ik was de hele blog candy alweer vergeten.

    Ik ben vanavond ook bezig geweest om een kaartje voor de DT call te maken. En hij is al bijna klaar.

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!