dinsdag 4 oktober 2011

Interview met een deelnemer

Vandaag is het alweer de 4e keer dat ik een interview heb gehouden met een deelnemer.
Ik ben nog bij mijn design leden gebleven. Volgende week ben ik zelf  aan de beurt, als laatste van het team.
Daarna ga ik ook andere mensen interviewen,
o.a. die regelmatig op dit blog te vinden zijn.

Ik stel aan jullie voor: Melissa  Zij is dus één van mijn Design team leden.

1.    Naam:
Melissa van Ek

2.    Geboorteplaats:
IJmuiden
3.    Geboorte jaar:
1983
4.    Gehuwd/kinderen?
Woon samen met mijn lieve vriend Peter en heb 2 kinderen. Een dochter van 6 jaar en een zoon van 5 jaar.
5.    Hobby’s:
Kaarten maken is mijn grootste hobby
6.    Hoeveel tijd besteed je per week aan kaarten maken?
 heel veel tijd. Zodra ik een avondje of dag vrij heb ben ik kaarten aan het maken.
7.    Heb je favoriete stempels, zo ja welke?
Ja, Magnolia stempels vind ik echt heel erg leuk. Daarnaast vind ik de forever friends en me to you stempels heel erg leuk.
8.    Wat vind je hier zo leuk aan?
Ze zien er allemaal zo schattig en lief uit.
9.    Waarmee kleur je de stempelafdrukjes in?
Ik kleur de laatste tijd eigenlijk alleen nog met Copic stiften. Ik heb ook de derwent potloden en distress inkt maar daar doe ik de laatste tijd eigenlijk niks meer mee.
10.  Heb je een eigen blog?
Ja natuurlijk!
www.meliscards.blogspot.com. Kom gezellig eens langs!
11. Wanneer ben je hiermee begonnen?
Ik heb mijn blog al een tijd maar ben er eigenlijk pas zo'n 5 maanden echt actief mee bezig.
12.  Bezoek je ook wel eens markten, workshops?
Ik kom op veel beurzen omdat ik dan help bij mijn moeder, moeders hobbypaleis. Helaas is er dan vaak weinig tijd om zelf over de beurs te lopen.
Ik bezoek eigenlijk nooit workshops.
13.  Hoe kom je steeds aan nieuwe inspiratie voor je kaarten? 
Vaak laat ik mijn creatieve brein werken:) Daarnaast kijk ik natuurlijk ook op internet waar ik mijn inspiratie vandaan haal
14. Heb je een eigen hobbykamer?
Nee helaas niet. Ik zit gewoon aan de tafel in de huiskamer en mijn spullen staan allemaal in de kast
15.  Doe je nog meer met je hobby?
Ik geef 2 keer in de week een workshop bij moeders hobbypaleis, wat ik echt ontzettend leuk vind.
16.  Wil je graag nog iets leuks kwijt?
Ik vind het super leuk om in het design team te zitten van de Nederlandse kaarten uitdagingen!




Melissa heel erg bedankt voor dit leuke interview!

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen Melissa.
    Ik ga zeker een kijkje nemen op je blog.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk om kleine dingen van medebloggers te lezen en gaat zeker op je blog kijken
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om weer een interview te lezen, ga zeker even langshoppen op haar blog
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk interview, Melissa.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer zo leuk om te lezen.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk interview...leuk om zo meer over elkaar te weten te komen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een ontzettend leuke reacties!
    Echt heel leuk.

    groetjes,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!