vrijdag 2 mei 2014

Winnaar uitdaging 65

DE WINNAARS!!!




Het was weer niet gemakkelijk hoor dames! 
Jullie maken toch iedere week weer prachtige creaties.
En ook al win je niets, denk maar niet dat je onopgemerkt voorbij gaat.
Iedereen heeft zo zijn kwaliteiten en ik vind het super leuk om iedere keer
weer zo'n verschillende kaarten te zien.
Maar dit keer was het wel heeel erg moeilijk!!

Dan nu tijd voor de prijsjes.
De winnaars van uitdaging 65 zijn:.....
__________________________________


1e plaats:Aartje


2e plaats: Suzanne



3e plaats: Ria



Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.
Vergeet niet jullie badges mee te nemen die op de blog staat. (rechts op ´t blog)
Voor je prijs te innen, heb je een week, daarna gaat de prijs naar de volgende uitdaging.

Ik hoop dat jullie morgen weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


6 opmerkingen:

  1. Joepie, ik heb de eerste plek gehaald. Geweldig! Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd.
    Suzanne en Ria ook van harte gefeliciteerd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dames van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs
    liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aartje en Ria gefeliciteerd!! Ben ook geweldig blij met de tweede prijs!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames. Heel erg leuk deze kaarten!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van harte gefeliciteerd met jullie leuke en mooie kaarten
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat ik op de derde plaats gekomen ben.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!