donderdag 1 mei 2014

Inspiratiedag

Deze kaart noem ik mijn  bewaarkaart,
een kaart waar ik mijn onafgemaakte afdrukjes in kan bewaren.
Het is trouwens ook een leuke kaart om een klein cadeautje in te doen en weg te geven.




Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor het nieuwe blog colourstock
Daar zit ik in het Design Team, écht helemaal te gek!

Ik heb er meteen een tutorial van gemaakt.

Je start met een gekleurde cardstock van 30cm x 20 cm.
Dan maak je dit onderstaand patroon.
Waar er een stippellijn staat, ribbel je de kaart (dus niet snijden, maar vouwen)


Dan krijg je dus dit:   
en dat is de binnenkant van de kaart.

Daarna draai je je kaart om en ga je de voorkant bewerken.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn copic markers.
huid:
 

haren:

kleren/schoenen:
 


cadeau: 


De rits snijmal is van Marianne Design.
De bloemen heb ik zelf gemaakt.


Dit is de binnenkant, waar je dus kaartjes in kunt stoppen. (of een klein cadeautje)





Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
-xxx-

Liefs Judith

5 opmerkingen:

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!