dinsdag 6 mei 2014

Creatiedag

Onze Judith heeft een verjaardagskalender gemaakt en die moest ik natuurlijk op onze creatiedag laten zien.
Hij is zo gaaf!
Ze vertelt er hier onder zelf wat over...


Het was super veel werk, maar ja dan heb je wel wat.
Hopelijk ga ik nu geen verjaardagen meer missen, want dat was
de reden waarom ik deze heb gemaakt.
Op de dag zelf denk ik altijd aan die jarige persoon, maar dan ben ik met mijn kaart weer te laat!
Hoe erg is dat! én juist voor zo´n kaartenmaakster als ik.
goed.. ik hoop dat het systeem werkt.



 Ik heb de Tilda´s die eop staan ingekleurd met mijn copic markers.




Kleuren die ik heb gebruikt:
huid: E13 E11 E21 E53 E51 E50
kleren: G29 G24 YG03 G00, C6 RV66 RV63 RV55
haren: E49 E57 E37 E31

Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.


Heb je nou zelf ook een leuke of juist super handige creatie die je graag met anderen wilt delen, stuur mij dan even een mailtje. Dan zorg ik ervoor dat het geplaatst gaat worden.
heleen1969@live.nl


Tot volgende week.

3 opmerkingen:

  1. oooooooooooo zo herkenbaar, een hele bak vol met kaarten en nog vergeet ik de jarige een kaart te sturen omdat ik weer eens te laat ben. Vind dat ook zo stom van mezelf. hopelijk gaat dat bij jou nu niet meer gebeuren. Maar dat lijkt me sterk met deze mooie creatie

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat een leuke creatie,ziet er geweldig uit doe je de namen op die rondjes?
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat is dit enig een een heel goed idee!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!