maandag 26 mei 2014

kaart n.a.v. een sketch

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,

Het is weer maandag en tijd voor een nieuwe sketch. Dit keer heb ik gekozen voor weer zo'n schattige stempel van Magnolia en lekker vrolijk papier. Het weer wordt weer mooier, dus tijd voor vrolijkheid! Jullie mogen de sketch natuurlijk weer meenemen voor eigen gebruik. Sommige mensen vinden het heel leuk om met een sketch te werken, maar vinden het moeilijk om zelf sketches te maken. Mochten jullie een keer sketch willen zien volgens een bepaalde layout,met bepaalde vormen etc. zet jullie wensen gerust bij de reacties en ik zal eens kijken wat ik voor jullie kan doen. Ik wens jullie weer een hele fijne week!
Liefs
Cindy









2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met een mooie sketch Cindy...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke kaart met een al even vrolijke sketch.. ik heb hem opgeslagen, die komt zeker eens van pas.

    Lieve groeten
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!