maandag 18 juni 2012

Kaart en sketch - Have a wondefull day


Ik heb voor vandaag een kaart met een stempel van Sureya.
Je kan hem hier downloaden als je wil.
Mooie site met prachtige stempels, zijn hier wel moeilijk in te kleuren vind ik.
De hoekjes om het plaatje, dat zijn nieuwe hoekjes van Joy.
Je vouwt die hoekjes om je plaatje heen en dan plak je ze aan de achterkant vast.
Bloemen zijn weer van Crealies.
Ik heb de kaart deze keer maar in het blauw gehouden, vindt het wel leuk als het één kleur is.
De sketch heb ik er weer voor jullie bijgezet, dus degene die hem meeneemt, veel plezier er mee.
Ik vind het erg leuk om mijn sketches en stempels overal tegen te komen op vele blogs.
Stempel en sketch zijn dan hetzelfde, maar het eindresultaat lijkt totaal niet op elkaar.
Fijne dag allemaal.




12 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen Marianne,wat en prachtige kaart heb je gemaakt en je sketch is schitterend,wat mooi.!!Een hele fijne dag en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart!!
    Mooi dat blauw!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart Marianne, super die blauwtinten!!
    de sketch is ook erg leuk, ik heb hem weer opgeslagen.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Marianne!!!
    Dank voor de leuke sketch.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Marianne, de sketch heb ik natuurlijk weer meegenomen, Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige creatie Marianne en door jou ben ik ook fan van de bloemen van Crealies ze zijn zo prachtig dank je wel hè meisje voor alles wat je met de bloggers wil delen super liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer erg mooi Marianne, de sketch heb je trouwens ook weer leuk bedacht.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje!! Super gave details en leuk zo in het blauw!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gave kaart en wat een leuke sketch heb je weer bedacht!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi marianne
    wat een geweldige kaart met al die prachtige vlakken erop!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart en een gave sketch.
    Hij staat boven aan mijn to do list.

    Groetjes Ilonka

    http://meandmyscrapworld.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supergave kaart en skechts is het geworden Marianne

    Groetjesssssss Joladna

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!