dinsdag 13 maart 2012

Ik geef de pen door aan... Antoinette

Vandaag geef ik de pen door aan......
Antoinette


Interview deelnemer:
1.    Naam: 
Antoinette Rietel
2.    Geboorteplaats:
Den Helder
3.    Geboorte jaar:
1965
4.    Gehuwd/kinderen?
Met manlief en 2 kinderen:  oudste en jongste
5.    Hobby’s:
Freubelen, skaten, hondentraining (gehoorzaamheid) sinds kort Scrapkaarten
6.    Hoeveel tijd je per week aan kaarten maken?
De ene week meer dan de andere week, hangt af van de zin.
7.    Heb je favoriete stempels, zo ja welke?
Ik ben net met stempelen begonnen. Ik heb er dan ook nog niet zo veel, maar Snoesje en de serie van Don & Daisy vind ik toch wel heel erg leuk.
8.    Wat vind je hier zo leuk aan?
De karaktertjes en de gehele afbeelding.
9.    Waarmee kleur je de stempelafdrukjes in?
Met derwent colorsoft , soms met distress ink.
10.                      Heb je een eigen blog?
Ja zeker, zelfs twee:
http://antoinette65.wordpress.com/  (niet stoffig… wel  leuk!)

11.                      Wanneer ben je hiermee begonnen?
Met “Niet stoffig… wel leuk!” ongeveer 1,5 jaar geleden. Met “Geen draadjes... maar plaatjes”, ongeveer 0,5jaar geleden.
12.                      Bezoek je ook wel eens markten, workshops?
Ja, ik bezoek regelmatig mijn zus op de markten in Rijswijk, Den Bosch en de Kreadoe in Utrecht.
13.                      Hoe kom je steeds aan nieuwe inspiratie voor je kaarten?
Vooral door veel blogs te bezoeken en veel uitproberen.
14.                      Heb je een eigen hobbykamer?
Jaha…. Mijn hele woonkamer, manlief wordt er gek van, Haha.
15.                      Doe je nog meer met je hobby?
Mijn eerste hobby is uitgegroeid tot mijn werk ( zit dagelijks achter de naaimachine), dus ik laat het maar zo.
16.                      Wil je graag nog iets leuks kwijt?
Door de tip over dit blog, heb ik het kaarten maken herontdekt en heb ik er weer veel plezier in om me er mee bezig te houden.
   17. Zou je misschien een leuke foto willen laten zien van je hobbyplek?
         Het zijn alleen de bakken waar ik af en toe iets moois uit tover!



Antoinette, ik wil je heel erg bedanken voor dit leuke interview!

2 opmerkingen:

  1. Weer een heel leuk interview ik lees ze dan ook erg graag groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk interview, altijd iets te lezen van een ander.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!