vrijdag 9 december 2011

De Winnaars van uitdaging 7 + De 1e Kinderuitdaging!!


DE WINNAARS!!! 



Allereerst wil ik iedereen bedanken die deze uitdaging blog volgt!!
We krijgen erg leuke reacties!
Ook de volgers liegen er niet om.



Ik wil beginnen met onze 1e kinderuitdaging.
Wat was dat spannend! en wat deden er al best veel kinderen mee, erg leuk om te zien!
We vinden het super leuk dat jullie hebben meegedaan!! knap hoor!

De winnaars van de kinderuitdaging!


1e plaats: Tessa


2e plaats: Nathalie


3e plaats: Jalieke


Willen jullie even contact met me opnemen,
dan gaan we jullie prijsjes uitdelen.

Treur niet wie niet is gewonnen, want er zijn nog 2 kinderen die kans maken
op de kaart van de week.
Hopelijk doen jullie weer allemaal mee a.s. woensdag!

Dan nu de winnaars van Uitdaging 7!

1e plaats: Bea


2e plaats: Merit en Annemarie



3e plaats: Dora




Willen alle winnaars zich melden bij mij?
Dan komt het prijsje vanzelf je kant uit!.

ALLEMAAL HEEL ERG BEDANKT!!

7 opmerkingen:

  1. Alle winnaars van harte gefeliciteerd en allemaal heel erg bedankt voor het meedoen. Houdt de nieuwe uitdaging in de gaten, die is ook weer heel leuk!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd allemaal!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaarten . . . allemaal van harte gefeliciteerd!!! . . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte allemaal en veel plezier met de prijsjes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige kaarten en prijzen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi, gefeliciteerd aan de dames van de 1ste en 2ste plaats....mooie kaarten.
    ik zie dat ik met mijn kaart op de 3de plek sta....wauw!! dat is leuk,zeg!!
    Judith, ik mail je.
    dank jullie wel.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!