zaterdag 21 januari 2012

# Uitdaging 11

En dan nu onze 11e uitdaging alweer
Deze uitdaging stopt op donderdag  2 februari 19.00u!

Er zijn dit keer weer hele mooie prijzen te winnen..
Ik wil de sponsoren daarom ook nogmaals heel erg bedanken!!!

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

 1e prijs: Marij Rahder


2e prijs: Jane creative

3e prijs: Twinset



De voorwaarden goed eerst lezen!

1. Maak een kaart naar aanleiding van deze opdracht. 
2. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is. 
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
    Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
    (Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met alleen engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
6. De sketch mag je NIET spiegelen of veranderen, dus precies aan de sketch houden!!!

De sketch is dit keer gemaakt door: Heleen





Voorbeelden van het designteam:


Judith:

Marianne:

Heleen:


Karin:

Aletta:

Elise:

Jolanda:

Claudia:

Ik wens iedereen heel veel succes maar vooral plezier!!





27 opmerkingen:

  1. Nou meiden er zijn weer mooi kaarten gemaakt en veel succes allemaal.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende DT kaarten zijn er gemaakt en wat een uitdagende schets ! Ik laat een berichtje achter als ie op mijn blog staat en ie klaar is. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voorbeeld kaarten dames en Heleen bedankt voor de leuke sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo, prachtige kaarten zijn door het team gemaakt. en allemaal verschillend.
    ik heb mijn kaart erop gezet, hopelijk is het goed.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Ik heb mijn kaart gepost!
    Het is weer een leuke uitdaging!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo ik heb mijn kaart geplaatst,maar volgens mij is het niet goed gegaan,want ik hoefde alleen maar de link,en niet meer de kaart te plaatsen ???ik hoor het wel als het niet goed is.
    groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn kaartje is ook gepost, succes allemaal!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. was een erg leuke sketch om te maken! ik heb mijn deelname ook gepost ;)
    groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn kaartjes is geplaatst, het lukt me niet om elke keer mee te doen, maar dit keer ben ik er weer bij.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke sketch om mee te werken. Het DT team heeft weer erg mooie voorbeeld kaarten gemaakt. Bedankt!

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit was een hele leuke sketch om een kaartje mee te maken.
    Heb mijn kaartje gepost.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaarten zijn er al gemaakt zeg !!
    Het is voor mij de eerste keer dat ik meedoe aan een uitdaging, dus ik hoop dat ik het allemaal goed doe.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaartjes hebben jullie weer gemaakt! Ik heb ook een kaart gemaakt met deze mooie sketch. Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten van het DT-team, super!!!
    Mijn kaartje staat erbij......

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke schets!
    Mijn kaart staat erbij.

    Groetjes, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. erg leuke schets....mijn kaart staat er inmiddels ook bij!
    liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel heel leuke schets mijn kaart staat er bij en er zijn weer mooi voorbeeld kaarten gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo...ook mijn kaartje is klaar. Zojuist op de foto gezet, en nu nog plaatsen op mijn blog natuurlijk! Vindt het erg leuk om een kaart te maken n.a.v. een schets. Daarom vindt ik deze blog ook zo leuk!
    Zag zojuist ook links bovenaan een enquete over deze blog, maar ik zeg vooral zo doorgaan met deze super leuke schetsen!!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zojuist mijn eerste deelname gepost. Ik kwam via via bij dit blog terecht. Heel leuk wat ik allemaal zie en lees, ik kom zeker terug.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Marianne dat je meedoet! Succes met de wedstrijd.
      Groeten Judith

      Verwijderen
  21. Hoi, ik doe voor het eerst mee met deze uitdagingen, leuk! Ik zie echt prachtige dingen voorbij komen..
    Helaas ben ik nog niet zo handig met Blogger, dus jullie logo op mijn blog plaatsen lukt nog niet, ik hoop dat dit geen belemmering is voor het meedoen?
    Groet, Wendie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wendy, nee dat is niet zo erg hoor. Ik vind het al heel erg leuk dat je meedoet met deze wedstrijd.
      Succes.
      Groeten Judith

      Verwijderen
  22. hey ik wil jullie alvast feliciteren voor de mooie voorbeeldkaarten.Het is de eerste keer dat ik hieraan mee doe en vondt het een leuke sketch om mee te werken.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi, ik heb mijn kaartje erbij gezet.
    Was een leuke sketch om te maken!
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De eerste keer dat ik bij jullie meedoe aan een uitdaging.
    De sketch vind ik er leuk. Ik heb mijn kaartje erbij gezet.
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi,

    het was een heel leuke sketch, maar als je je er echt aan wilde houden best lastig met precies uitmeten. Maar ik vond het een echte uitdaging en ben zelf best tevreden....
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!