vrijdag 6 januari 2012

De Winnaars van uitdaging 9!!!

DE WINNAARS!!! 


Allereerst wil ik iedereen bedanken die deze uitdaging blog volgt!!
We krijgen erg leuke reacties!

Verder wil ik alle inzendingen van onze 9e uitdaging heel erg bedanken.
Wat leuk om te zien hoe iedereen het op zijn eigen manier maakt.écht helemaal geweldig.
Ik geniet er enorm van!!!

Ik wil beginnen met onze 2e kinderuitdaging.
Wat was dat spannend! erg leuk om te zien!
We vinden het super leuk dat jullie hebben meegedaan!! knap hoor!

De winnaars van de kinderuitdaging!

Gekozen door de random
******
***
*
1e plaats:   nr. 5 Rebekka

*****
***
*
2e plaats: nr. 1 Jalieke

*****
***
*
3e plaats: nr. 6 Lana

Willen jullie even contact met me opnemen,
dan gaan we jullie prijsjes uitdelen.

Treur niet wie niet is gewonnen, want er zijn nog 2 kinderen die kans maken
op de kaart van de week.
Hopelijk doen jullie weer allemaal mee  met de volgende uitdaging a.s. woensdag!

Dan nu de winnaars van Uitdaging 9!


1e plaats:  Marcella


2e plaats: Marion

3e plaats:  Mieke

Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.

Ik hoop dat jullie morgen,
weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


8 opmerkingen:

  1. Wauw ik sta in de top 3, super super bedankt !! Ik vind het een hele eer. Ook hartelijk gefeliciteerd aan de andere winnaars. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd allemaal . . . dit was ook mijn top 3 . . .Geweldige kaarten. Ik hoop dat jullie allemaal weer mee doen met de volgende challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd allemaal en doe morgen gezellig weer mee met de volgende uitdaging, die is ook weer héél erg leuk!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd allemaal.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd dames!! het zijn mooie kaarten.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAHHH wat leuk andere ook gefeliciteerd .
    en ik ga zeker weer mee doen het is weer een leuke sketch.

    groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd allemaal!!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk leuk leuk...helemaal blij!
    En mijn mail is al onderweg inmiddels...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!