vrijdag 20 januari 2012

De Winnaars van uitdaging 10!!!

DE WINNAARS!!! 


Allereerst wil ik iedereen bedanken die deze uitdaging blog volgt!!
We krijgen erg leuke reacties!

Ik wil alle inzendingen van onze 10e uitdaging heel erg bedanken.
Wat waren het er veeel!! 40 stuks!!! ons record! SUPER!!

Jammer genoeg hebben we afgelopen weken weer problemen gehad met BLOGGER
waardoor we niet iedereen persoonlijk hebben kunnen bedanken.
Maar we hebben wel alle kaarten gezien en wat was het dit keer moeilijk!

De top 3 was ontzettend moeilijk dit keer, niet alleen omdat er zoveel meededen,
maar heel gek genoeg was het een nek aan nek race en écht waar, ik lieg
er niet om, de 1e 2e én 3e plaats hadden allemaal evenveel stemmen door ons Designteam.
Dus we hebben dit keer eigenlijk gewoon 3 mensen die op nummer 1 staan.
Maar helaas kan dat niet i.v.m. de prijsjes en zal ik de doorslag moeten geven.
Wees alsjeblieft niet boos op mij, want ook ik vond het super moeilijk.
Maargoed lang genoeg gepraat...

 hier dan toch een top 3!

1e plaats:  Chantal


2e plaats: Marion


3e plaats:  Nicole

Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.

Ik hoop dat jullie morgen,
weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


12 opmerkingen:

  1. Het zijn dan ook schitterende kaartjes en het is altijd moeilijk een winnaar te kiezen. Ik ben ontzettend blij dat jullie mij als 1 van de winnaars gekozen hebben, is goed voor mijn inspiratie hihi. Chantal en Judith, ook jullie van harte gefeliciteerd, het zijn toppertjes van kaarten vind ik. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd dames met deze mooie kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh heb ik echt gewonnen? Wat onzettend leuk zeg!!! Ik ben zelf ook heel blij met dit kaartje, want ik vind haar zo prachtig geworden! Bedankt voor deze 1e plaats en Marion en Nicole: jullie ook van harte met jullie overwinning! Judith, ik zal je mailen hoor! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meiden: Van harte gefeliciteerd hoor!!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Terechte winnaars . . . prachtige kaarten. Allemaal van harte gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd hoor meiden, het zijn inderdaad échte winnaars!!!!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd alle drie
    vind ze ook alle drie erg mooi
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte dames met jullie prijzen, dik verdiend hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf dat ik gewonnen heb!!! Wat een verrassing!!! YEAH, mijn weekend kan niet meer stuk. Marion en Chantal, jullie ook van harte. Dit is de tweede keer dat ik aan een challenge meedoe, ben zooo blij. Mijn adres komt eraan, hoor!! Fijn weekend allemaal. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw....schitterende kaarten, inderdaad lijkt mij ook erg moeilijk om een keuze te moeten maken.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd dames en veel plezier met jullie prijs. Doen jullie allemaal weer gezellig mee met de nieuwe challenge?

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dames gefeliciteerd met jullie prijs,en nieuwe ronde nieuwe kansen .
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!