zaterdag 29 oktober 2011

# Uitdaging 5

# UITDAGING 5

Deze maand bestaat 't Hobbyschuurke  al 5 jaar
en daar wil graag even de aandacht aan geven,
daarom deze nieuwe sketch met een leuke opdracht erbij.




Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van deze sketch. 
2. Felicitatiekaart met daarop het cijfer 5!
3. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
4. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is. 
5. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
    Dus niet naar je gehele blog!
6. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
    (Deze staat rechtsboven in de hoek.)
7. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.


Sponsor van deze week is: 't Hobbyschuurke...... want wie jarig is, die trakteert!
HEEL ERG BEDANKT VOOR DE PRIJZEN DIE IK WEG MAG GEVEN!

Wat valt er te winnen?..... 
Ik geef 3 prijzen weg.

1e prijs

2e prijs

3e prijs
Hier zijn de voorbeelden van mijn designteam:
Judith (ikzelf)


Marianne:
Elise:

Aletta:


Melissa:




Heel veel succes alllemaal, maar vooral veel plezier!

_____________________________________________________________________________


14 opmerkingen:

  1. Superleuke challenge is dit zeg en zo'n verschillende uitwerkingen. Helemaal top!
    Ik ga nadenken wat ik ervan kan maken.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith, leuke sketch + uitdaging weer. Hoop wel dat we meer tijd krijgen, want volgens de sidebar moet hij vandaag al klaar zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sketch, deze ga ik weer aan meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Judith,
    Hihihi.....het is nu 29 oktober en al over elven. Dus zal ik wel heel snel moeten zijn om met deze leuke sketch (sorry.....engels) iets te gaan maken.
    Nog een fijne avond en ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma
    PS ik zie dat Helen me al voor is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, ik ga ook weer meedoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke uitdaging weer; de sketch is super mooi!! En wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt door de dames van het DT-Team!! Bedankt voor de inspiratie.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps, heb niet goed gelezen, idd de 5 vergeten, ik weet niet hoe ik de kaart kan verwijderen, zal proberen een nieuwe te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb een nieuw kaartje geplaatst, ik kon de andere niet meer aanpassen, die was al verkocht voor mijn PinkRibbon aktie.
    Ik heb er een 5 december kaartje van gemaakt, echt Hollands dacht ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke sketch ik heb er een kaartje mee gemaakt lees alleen dat ik het logo ook links op mijn blog moet plaatsen .Maar heb echt geen idee hoe ik dat moet doen .??Leuk ook al die verschillende kaarten die ermee gemaakt zijn .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig hebben we iets meer tijd gekregen om hier iets te plaatsen ☺☺☺
    Het is me gelukt om op "tijd" een kaartje te plaatsen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eindelijk eens tijd om met een challenge mee te doen! Leuke schets is het om mee te werken. Wat leuk ook dat jullie gestart zijn met een kinderchallenge. Suc6 daarmee.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke uitdaging en hele leuke kaarten van het DT team mijn bijdrage staat er weer op!
    Succes met de kinderchallenge, mooi idee!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Judith mijn felicitatie kaart is geplaatst hoor.
    Misschien een beetje ongebruikelijke kaart, maar ik wilde zo graag met mijn nieuwe autootje knutselen.
    Ik hoor misschien wat je van mijn geknutsel vindt, ik heb er in ieder geval met heel veel plezier aan gewerkt en daar gaat het toch om.
    Misschien wil je mij het adres van het jubilerende schuurtje geven, dan kan ik de kaart naar ze opsturen.
    Groetjes hennie van hensmade.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Judith,

    het was nog spannend of ik het zou halen, maar het is gelukt. De foto is wel bij avondlicht gemaakt, maar ja, de dagen worden korter en als je dan wat dagen moet werken, blijft er niets anders over, hè?

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!