zaterdag 1 oktober 2011

# Uitdaging 3

# UITDAGING 3
(tot donderdag 13 oktober)

Het is binnenkort dierendag en daar wil graag even de aandacht aan geven,
daarom deze nieuwe sketch met een leuke opdracht erbij.

Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van deze sketch. 
2. Dit keer met minstens 1 dier erop i.v.m. dierendag.
3. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
4. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is. 
5. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
    Dus niet naar je gehele blog!
6. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
    (Deze staat rechtsboven in de hoek.)
7. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.


Sponsor van deze week is: Hobbypaleiswinkel

HEEL ERG BEDANKT VOOR DE PRIJZEN DIE IK WEG MAG GEVEN!

Wat valt er te winnen?..... 
Ik geef 3 prijzen weg.

1e prijs 100 bedels
2e prijs 50 bedels              
3e prijs 25 bedels
 Wie wil dat nou niet winnen!!!


Hier komen de voorbeelden van mijn designteam.

Gemaakt door mezelf: Judith Slegers


Gemaakt door: Marianne Jacobsen


Gemaakt door: Elise Muller

Gemaakt door: Aletta Heij

Gemaakt door Melissa:

Veel succes, maar vooral veel plezier met deze uitdaging!
De uitdaging loopt tot donderdag 13 oktober!
_________________________________________________________________________



_________________________________________________________________________

21 opmerkingen:

  1. Leuk uitdaging weer en hopelijk kom ik er aan toe.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitdaging en wat een leuke prijzen, ik vind alle voorbeeldkaarten prachtig, zal mijn best doen om een kaartje te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie schets weer! Ik ga meedoen!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga proberen om aan deze challenge mee te doen. De voorbeelden zijn SCHITTEREND.....zeker de kaart van Judith met de Nederlandse tekst Just For You.....LOL ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitdaging en sketch is dit. Ook de voorbeeldkaarten van de DT-Teamleden zijn schitterend. Bedankt voor de inspiratie.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke sketch is het weer, de kaarten van het DT zijn prachtig, daar kan ik niet tegenop maar ik heb er wel mijn best op gedaan, ik hoop dat je hem leuk vindt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke uitdagin,doe ik graag an mee.
    groetjes roos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb mijn kaartje geplaatst, vond 'm erg leuk om te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Judith,

    mijn kaartje is geplaatst.
    prachtige voorbeelden gemaakt.
    fijne dag en succes!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Judith,
    Mijn kaartje voor challenge nr. 3 staat op plaats 13 ☺☺☺.
    Voor de extra prijs heb ik ook een berichtje achtergelaten. Jij zult waarschijnlijk de enige zijn die het begrijpt.....hihihi.
    Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb mijn kaartje geplaatst,hele mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt.
    fijn weekend
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuke prijsjes, wie wil die nou niet winnen!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Judith,

    het is gelukt. Leuke kaarten van iedereen!!
    Succes met bekijken en ga zo door met jullie blog, het is superleuk!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb vandaag deze blog ontdekt, kwam eens kijken en vond de sketch + rekening houdend met Dierendag zo leuk dat ik meteen mee wilde doen, heb mijn kaart net ook geplaatst!
    Ik heb hier al zoveel prachtige kaarten voorbij zien komen... Veel succes aan de deelnemers!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,

    Wat een leuke sketch weer.
    Ik ga mijn kaart nu plaatsen.

    Was leuk om te maken, tot de volgende keer maar weer!

    Lieve groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,

    Dit was echt een superleuke sketch om iets bij te verzinnen.
    Wat ik erbij gemaakt heb kun je zien op mijn blog.
    De prijs is ook echt te gek!

    Groetjes Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat was dit een leuke sketch om mee te werken.
    Bedankt,
    Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jahhhhh gelukt!!Heb even naar de andere kaartjes gekeken, en whow wat zijn er al veel mooie uitwerkingen van de sketch gemaakt!!Erg leuk,allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb de link naar mijn kaartje geplaatst. De eerste keer dat ik meedoe en ik vond het een erg leuke sketch. Weer eens heel anders dan anders.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk dat er zoveel mensen zijn die meedoen aan de sketch.
    Dank je wel allemaal en dat de beste maar mag winnen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb nog op de valreep met mijn kaart mee kunnen doen... Het was een leuke sketch, maar hij moest van ver weg komen, de energie ontbreekt me nog steeds. Voor iedereen die mee doet...veel succes!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!