zaterdag 15 oktober 2011

# Uitdaging 4!

Uitdaging 4

We hebben iets nieuws!
We hebben deze keer een kaart met een workshop eraan vast.
Deze is door Marianne verzonnen, die in ons Design team zit.  Kei leuk!
We hebben hem samen uitgewerkt en hopen dat die voor iedereen nu duidelijk is.
Ik heb voor iedereen een PDF bestand als je deze uitleg te klein vind!
Krijg deze helaas niet aan deze blog gekoppeld, wie dit trouwens wel weet hoe dat moet, graag even melden voor een volgende keer!
Mocht je het toch nog niet snappen.. dan altijd vragen en/of reageren!!
VRAGEN ZIJN NOOIT DOM!!

Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van deze workshop. 
2. Dit keer moet hij met Halloween te maken hebben.
3. Je bent vrij om te gebruiken wat je wil.
4. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is. 
5. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
    Dus niet naar je gehele blog!
6. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
    (Deze staat rechtsboven in de hoek.)
7. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
Allen het woord "Halloween" is voor deze opdracht een uitzondering die blijft origineel Engels.


Sponsor van deze week is: Moedershobbypaleis én Nellie Snellen



HEEL ERG BEDANKT VOOR DE PRIJZEN DIE IK WEG MAG GEVEN!

Wat valt er te winnen?..... 
Ik geef 3 prijzen weg.

1e prijs Nelly Snellen

2e prijs Moeders Hobbypaleis


              
3e prijs Moeders Hobbypaleis 











VOORBEELD door MARIANNE van het Designteam GEMAAKT.




Mocht deze omschrijving te klein zijn,
zet je scherm dan even op 150%
of als je dat makkelijker vind,

mail me even voor een PDF-bestand.






Deze voorbeelden zijn gemaakt door de rest van het designteam:

Gemaakt door mezelf: Judith


Gemaakt door Elise:


Gemaakt door Aletta:

Gemaakt door Melissa:




12 opmerkingen:

  1. Whow, het wordt hier precies moeilijker en moeilijker, haha! Ik heb de stappen eens goed bestudeerd en ik denk dat ik het helemaal begrijp. Wat een duidelijke uitleg! En wat een mooie voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt, prachtig!
    Erg leuke uitdaging weeral, ik ga mijn best doen om terug mee te doen!
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga het proberen, maar Halloween is niet echt mijn ding en dit model kaart(ongeveer) heb ik al eens gemaakt en was best moeilijk.
    succes voor iedereen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitdaging weer en wat een prachtige kaarten van het DT team!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie kaarten van het DT team,doe deze keer niet mee,heb helemaal niets met haloween.
    Iedereen veel succes.

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. phoe!! een pittige challenge dit keer.
    ...ik kwam er eerst niet achter dat blad A uitgesneden moest worden zodat je een aparte plakrand overhoudt, tja even logica gebruiken maar ja...dit heb ik dan ook nooit gemaakt.
    jullie als team, mooie voorbeelden. geweldig!!
    mijn kaart voor deze challenge staat op mijn blog.
    succes!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi!!

    Wat een gave challenge! Ik kon dan ook niet wachten om aan de slag te gaan. Heb net mijn creatie op jullie blog geplaatst. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :) En wat andere creatievelingen ervan weten te maken.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb mijn kaartje net geplaatst, dank je wel voor het leuke model
    gr linda dekker

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke challenge, ben gelijk aan de slag gegaan met het model kaart, en natuurlijk volger geworden.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk model van kaartje
    jammergenoeg heb ik geen stempel dat ik kan gebruiken voor halloween.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben viavia dit blog tegengekomen en wil wel volger worden, maar heb nog niet gevonden waar ik me aan kan melden. Heb zelf niets met haloween, maar de volgende keer probeer ik mee te doen met de challenge.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!