dinsdag 1 oktober 2013

Creatiedag

Hoi allemaal,
Daar ben ik weer met een nieuwe creatie en deze week weer eens 1 van Thea.
Dit keer een prachtig ornament van Doo-Bee-Pops en het idee komt uit een magnolia ink.

Ik vind het werkelijk een prachtig ornament en ga het zeker onthouden, misschien dat ik er ooit ook wel eens 1 ga maken...

We zullen de komende tijd vast en zeker vaker iets laten zien van Thea. Maar heb je nou zelf ook een leuke of juist super handige creatie die je graag met anderen wilt delen, stuur mij dan even een mailtje. Dan zorg ik ervoor dat het geplaatst gaat worden.
heleen1969@live.nl
Tot volgende week!

4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende creatie is dit, supermooi gemaakt door Thea.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige creatie. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat ziet dit er supermooi uit! Een waar kunststuk
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie,.. echt heel mooi!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!