dinsdag 15 januari 2013

Creatiedag

Hallo lieve bloggers,

De eerste 2 weken van het nieuwe jaar zijn alweer voorbij, wat gaat dat toch hard. Het is dan ook alweer dinsdag en dus tijd voor de creatiedag. En die wordt deze keer ingevuld door Djyoti.
Zij heeft een wel heel leuk vogel kooitje gepimpt.
Waar ook nog een heel leuk sfeerlichtje in zit.
Ik denk dat dit weer een super leuke creatie is en hoop dat Djyoti er weer verschillende mensen mee heeft kunnen inspireren. Djyoti dank je wel!

Heb je nou zelf ook nog een leuke creatie (geen kaart want die mag je naar Elise sturen) die je hier wilt laten zien, dan mag je mij een mailtje sturen (heleen1969@live.nl) en dan zorg ik ervoor dat hij geplaatst gaat worden.

Tot volgende week!

9 opmerkingen:

  1. Ziet er perfect uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er prachtig en erg gezellig uit!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk, mooi gepimt, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke bedankt dat jullie mijn vogel kooitje op jullie blog hebben gezet.

    Groetjes Djyoti

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er hartstikke gaaf en mooi uit!
    toevallig had ik ook deze kooitjes gekocht dus een heel leuk iets om te gebruiken om te pimpen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er leuk uit. Je hebt ze prachtig gemaakt. Beeldschoon
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!