zaterdag 21 april 2012

# Uitdaging 17


En dan nu onze 17e uitdaging alweer.
Deze uitdaging stopt op donderdag  3 mei 19.00u!

OPDRACHT: SKETCH + ORANJE

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:




De 1e winnaar mag 3 sets uitkiezen,
de 2e winnaar 2 sets en de
3e winnaar 1 set.
In plaats van een set digistempels mogen ze ook voor een papierpakket kiezen




De voorwaarden goed eerst lezen!

1. Maak een kaart naar aanleiding van deze opdracht. 
2. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is. 
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
    Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
    (Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met alleen engelse teksten doen niet mee aan de wedstrijd.
6. De sketch mag je NIET spiegelen of veranderen,
dus precies aan de sketch houden!!!

**********
De Sketch van deze maand is gemaakt door: Elise



Elise:

Judith:
Marianne:

Heleen:

Karin:
_____________________________________________________________

14 opmerkingen:

  1. Wat lief zo al die magnolia's! ;-)

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedmiddag , heb me ook weer ff gewaagd aan de challenge !!! Groetjes en nog een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke voorbeeldkaarten !
    Ik heb mijn kaartje geplaatst.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke schets. Heb hem opgeslagen :)

    Ben namelijk even zonder ideetjes. Maar nu weer leuke ideetjes opgedaan.

    succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog een ander vraagje. Mag ik hem wel aanpassen dat het op 10x15 kaartje kan? hoor het wel..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via via kwam ik op deze blog...en doe nu voor het eerst mee aan een uitdaging. LEUK HOOR. Groeten Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn kaartje voor jullie uitdaging staat er ook weer bij
    E
    Hele mooie voorbeeldkaarten heeft het DT gemaakt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb mijn kaartje ook klaar en geplaatst.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorbeelden! Mijn oranje kaart heb ik ook geplaatst.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ook mijn kaartje staat er weer bij hoor!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie DT-kaarten!
    Ook mijn kaart heb ik zojuist geplaatst.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eindelijk kan ik mijn kaartje posten want vandaag heeft de 'jarige' hem ontvangen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke kaartjes. was jammer genoeg net te laat om mee te doen.
    Heb nog wel mijn kaartje op het blog geplaatst.
    groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!