vrijdag 6 juni 2014

Winnaar uitdaging 67

DE WINNAARS!!!





De winnaars van uitdaging 67 zijn:.....
__________________________________


1e plaats:Fenneke



2e plaats:Aniet


3e plaats:Trijntje



Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.
Vergeet niet jullie badges mee te nemen die op de blog staat. (rechts op ´t blog)
Voor je prijs te innen, heb je een week, daarna gaat de prijs naar de volgende uitdaging.

Ik hoop dat jullie morgen weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


9 opmerkingen:

  1. Oooww Super ik heb de eerste prijs gewonnen!! Ik zal je mailen.
    Ook gefeliciteerd aan de andere winnaars
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie prachtige kaartjes!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi allemaal,
    whow de 2e prijs! Wat leuk, ik ben er blij mee. Fenneke en Trijntje ook van harte gefeliciteerd!
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames, alle 3 prachtige kaarten en zeker prijs waardig.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames prachtige kaartjes!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Fenneke en Aniet Gesfeliciteerd. Jullie kaarten zijn erg mooi.. IK ben ook blij met mijn notering op plaats 3. Fijne pinksterdagen Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellige en lieve kaartjes, dames! Van harte!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige kaartjes, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dames, jullie kaarten zijn alle 3 schitterend!!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!