woensdag 11 juni 2014

Kinderkaart van de week!

Het is weer de 3e woensdag van de maand en tijd voor de Kinderkaart van de week!
Vandaag een prachtige kaart van Jalieke. Ze is samen met haar zusje aan het knutselen geweest en daar is deze kaart uitgekomen. Over een paar weken wordt hier de kaart van haar zusje getoond, maar eerst deze topper van Jalieke :


Hij is supermooi!! Je krijgt een mooie digi van mij waar je weer wat moois mee kunt maken!

Ben je tussen de 4 en 14 jaar en wil je ook een keertje de titel Kinderkaart van de week krijgen en je kaartje of creatie hier op het blog geplaatst zien, stuur (of je mama, oma, papa, opa ....) dan je kaart of creatie naar mijn mailadres : elise.muller11@gmail.com en wie weet staat jouw pronkstuk hier eerdaags te pronken op het blog. Ben helemaal benieuwd wat voor moois ik ga vinden in mijn mailbox. En gaan jullie iets moois maken ..... ik kijk er naar uit!

Groetjes Elise

2 opmerkingen:

  1. hoi jalieke
    wat een vrolijke en mooie kaart, dus helemaal prachtig!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel!! ik ben heel trots op mijn kaartje.
    Groetjes Jalieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!