dinsdag 9 oktober 2012

Creatiedag

Het is weer creatiedag en dus tijd om jullie weer iets leuks te laten zien. 
Ik kwam dan ook een super leuk speldenkussentje tegen die ik jullie echt even wil laten zien. Hij is gemaakt door Anna
Anna had er eerder al eens 1 op haar site gezet maar die had ze niet zelf gemaakt en dus heeft ze helemaal speciaal voor ons een nieuwe gemaakt!


Bij Xenos heeft ze van die leuke hartjes doosjes gekocht. En het vintage plaatje heeft ze op   papier geprint wat je later op stof kunt strijken. Wat watten eronder gedaan zodat je er spelden in kunt prikken. En de rest heeft Anna afgewerkt met wat kant en een paar knoopjes.
Nou Anna ik vind het echt een plaatje!!! Super bedankt voor je mooie bijdrage.

Heb je nou zelf ook nog een leuke creatie (geen kaart want die mag je naar Elise sturen) die je hier wilt laten zien, dan mag je mij een mailtje sturen (heleen1969@live.nl) en dan zorg ik ervoor dat hij geplaatst gaat worden.
Tot volgende week!

4 opmerkingen:

  1. wat een superleuk idee, je moet er maar opkomen, bedankt voor het delen, mijn hoofd raakt overigens wel vol van al die gave dingen hoor hihi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creatie is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt hoor Anna, groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank jullie allemaal en sorry voor de late reactie...
    ik ben ernstig ziek geweest en een lange tijd niet zitten bloggen...
    dank je voor het plaatsen van m'n prachtige speldenkussentje ;o)
    liefs anna

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!