dinsdag 16 oktober 2012

creatiedag

Alweer een week om en alweer tijd voor een nieuwe creatiedag. wat gaat de tijd toch snel. Maar niet getreurd want er zijn zo veel mooie creaties die ik jullie kan laten zien. 
Deze week heb ik dan ook weer iets heel leuks. Want als iemand jarig is dan kun je natuurlijk geld in zo'n saaie witte envelop geven maar je kunt er ook 1 maken en dat is wat Wilma heeft gedaan. 
Zijn ze niet super gaaf?

Heb je nou zelf ook nog een leuke creatie (geen kaart want die mag je naar Elise sturen) die je hier wilt laten zien, dan mag je mij een mailtje sturen (heleen1969@live.nl) en dan zorg ik ervoor dat hij geplaatst gaat worden.

Tot de volgende creatiedag!

7 opmerkingen:

  1. Ik vind ze inderdaad keigaaf.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en mooi gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gedaan!! En wat een super gaaf idee!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi uitgewerkt idee hoor Wilma, bedankt voor het delen.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi wilma
    prachtige geldenveloppen en veel leuker om op deze manier geld te geven,SCHITTEREND!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ziet dat er ontzettend leuk uit, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!