zaterdag 2 juni 2012

# Uitdaging 20



En dan nu onze 20e uitdaging alweer.
Deze uitdaging stopt op donderdag   14 juni  19.00u!



De prijzen worden ditmaal gesponsord door: Hobbyresort


1e prijs
2e prijs:
 3e prijs:

EN....  met de kortingscode NLKU2012 krijgen alle volgers van dit blog het hele jaar 5% korting op elke order


De voorwaarden goed eerst lezen!

1. Maak een kaart naar aanleiding van deze opdracht.
2. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met alleen engelse teksten doen niet mee aan de wedstrijd.
6. De sketch mag je NIET spiegelen of veranderen, dus precies aan de sketch houden!!!

SKETCH + THEMA
De sketch is dit keer gemaakt door: Aletta
Deze mochten we nog gebruiken...
+ er zit nog een thema aan vast nl. VADERDAG!


Dit keer meer voorbeelden, van onze nieuwe designleden erbij!
Niet iedereen heeft zijn kaart nog af gekregen, want ze zijn pas net "benoemd" hihi
Maar bij de volgende uitdaging doet iedereen gezellig mee.

Judith (ikzelf):


Marianne:
(Sorry door mijn schuld heb ik Marianne het verkeerde thema erbij gegeven,
nl. LENTE, maar het is zo'n mooie kaart dus toch hiertussen gezet)

Elise:


Heleen:

Jolanda:

Marga:

Inge:

Hennie:

Veel succes en plezier iedereen!!


___________________________________________________________


14 opmerkingen:

  1. Judith wat een prachtige verzameling!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het ziet er geweldig mooi uit! iedereen veel plezier met deze uitdaging:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten dames !!

    Leuk dat er nog een schets van mij wordt gebruikt...

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende DT kaarten dames; complimenten!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige inspiratie kaarten zijn er weer door het DT team gemaakt en Aletta het was weer leuk om met een sketch van jou te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een hele mooie kaarten zijn er gemaakt dames. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hoi,

    Leuke sketch en thema!!
    Ik doe weer mee!!!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk allemaal collega DT, volgende keer ook een kaartje van mijn kant.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een leuke sketch!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een hele leuke sketch en met een thema waar je ook mee uit de voeten kan.
    ik heb de mijne ook gepost....jullie creaties zijn ook zo mooi gedaan.
    succes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeps.... ik heb per ongeluk (en zonder na te denken) een Engelse tekst op mijn bijdrage geplakt.... Sorry... Ik begrijp het als mijn kaart niet mee doet hoor dames! De sketch vond ik al leuk om te maken! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke schets!! Ik heb er een kaart mee gemaakt en zojuist erbij gezet.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De uitdaging is bijna afgelopen, maar ik heb nog de kans gezien om mee te doen en een kaartje in te sturen. Was ook een té leuke sketch om te laten liggen. Groetjes,
    Marianne (MW)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. vandaag nog ff lekker met de sketch bezig geweest ,resultaat net geplaats

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!