maandag 11 juni 2012

Een bloemetje om je op te vrolijken.

Ik heb voor vandaag een kaart met een Magnolia stempel.
Persoonlijk vind ik dit een hele leuke stempel, nog leuker is dat ik hem gewonnen heb.
De bloemen die je er op ziet dat is een nestabilitie, en hij heet rose creation.
Er zitten 7 maten bloemen op, maar ik gebruik alleen de kleinste vier.
Bladeren en takjes zijn van Marianne design.
De hartjes rand en de gele rand er boven op zijn ponsen van Martha Stewart.
De sketch heb ik er weer bijgemaakt en de tekststempel die ik er op heb is niet van mij.
Die kan ik jullie dus niet geven, maar met de stempel die ik er bij zet kom ik aardig in de goede richting.
Ik hoop dat jullie de kaart, sketch en stempel weer leuk vinden en weer wat inspiratie op kunnen doen.
Fijne dag allemaal.
Groetjes Marianne




20 opmerkingen:

  1. Een geweldig mooie kaart heb je weer gemaakt Marianne, het stempeltje is leuk he ik ben toevallig ook net mee bezig.
    De sketch is ook heel erg leuk en daar ga ik zeker weer mee aan de slag.
    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer een top bericht Marianne!
    Drie keer raak.
    Dank voor al dit moois.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje heb je weer gemaakt, mooi papier en wat een leuke bloemetjes heb je gemaakt.
    Leuke setch en bedankt weer voor de digi.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig die bloemen!!
    mooi kaartje!!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marianne
    volgens mij heb jij een hele lading bloemen thuis liggen, ga je bijna de bloemenkoningin noemen haha, weer heel erg prachtig wat je ons allemaal laat zien geweldig!

    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, mooie bloemen, leuke sketch en digi, heb ze gelijk opgeslagen, dank je wel,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart weer Marianne!!! Bedankt weer voor de sketch!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje van een kaart.Met deze sketch ga ik zeker aan de slag.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Boa, wat een prachtig kaartje.
    Mooie kleuren, prachtige sketch, alles klopt. Super!!.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een prachtig kaartje en deze bloemen zijn ook al zo mooi!!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Marianne, wat een toppertje van een kaart is dat weer. heerlijk vrolijk !! Fijne dag vandaag, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is weer een top kaartje Marianne, de sketch heb ik weer meegenomen, reuze bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het ziet er weer allemaal geweldig uit Marianne:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje weer Marianne, en je bloemen zijn echt heel erg mooi zo.
    groot genoeg voor op een kaart.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart Marianne en weer een mooie schets....

    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie kaart met prachtige bloemen heb je gemaakt Marianne!
    Ik heb de sketch opgeslagen.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig gemaakt Marianne en de bloemen zijn ook heel mooi liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is prachtig Marianne!
    Wat een geweldig kaartje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje Marianne, schitterende bloemen en een hele mooie sketch heb je weer gemaakt.
    Dank je wel.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat enen pracht van een kaart Marianne en wat een mooie kleuren en papier. Groetjes en een fijne dag,Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!