dinsdag 24 april 2012

Ik geef de pen door aan..... Judith

Vandaag geef ik de pen door aan..... Judith



Interview deelnemer:
     1.    Naam:   Judith van As
2.    Geboorteplaats: Breda
3.    Geboorte jaar: 1971 en dan op 9april
4.    Gehuwd/kinderen? Gehuwd jaaa en dit jaar in oktober alweer 12,5jaar en samen met Corné (Zo heet hij) hebben we een zoon Berend van acht en een dochter Heidy van 6.
5.    Hobby’s: Teveel  eigenlijk maar ik vindt alles ook zo leuk om te doen dat ik mijn tijd gewoon verdeel over mijn hobby’s.
Maar goed mijn hobby’s zijn dus kaarten maken (scrap, 3D, borduur) haken, viltpopjes maken, borduren, lezen (spannende boeken) fietsen en zwemmen      
6.    Hoeveel tijd je per week aan kaarten maken? Ik denk elke dag ongeveer een uurtje soms wat meer.
7.    Heb je favoriete stempels, zo ja welke? Ik heb eigenlijk geen favorieten stempels kijk gewoon welke ik leuk vind
8.     Wat vind je hier zo leuk aan? Aan stempelen  dat je ze steeds anders maakt door het papier en de kleuren die er gebruikt worden.
9.     Waarmee kleur je de stempelafdrukjes in?   Nog steeds met gewone kleurpotloden wil misschien van het jaar met dewent potloden gaan kleuren en kijken wat dat doet.
Heb het al eens met die speciale stiften geprobeerd maar dat ging bij mijn alleen maar vlekken daar ik links ben en geen geduld heb om te wachten tot het droog was.
Heb je een eigen blog? Ja  http://kreatieve.blogspot.com/
10.                      Wanneer ben je hiermee begonnen?  Ik heb mijn blog sinds 2008 maar echt er mee bezig ben ik pas van af 2011 en wat is het leuk om te doen. Hoop dit jaar elke dag iets te plaatsen.
11.                      Bezoek je ook wel eens markten, workshops?  Vroeger ben ik wel vaak naar de Kreadoe geweest maar sinds de kinderen er zijn doe ik dit niet meer. Workshops volgen doe ik ook soms maar dan is dit op het gebied van kaarten maken.
12.                      Hoe kom je steeds aan nieuwe inspiratie voor je kaarten?  Door veel te bloggen en ik ben lid van diverse clubs en Yahoo groepen.
13.                      Heb je een eigen hobbykamer? Ja die heb maar ik gebruik deze niet zit liever gezellig in de woonkamer aan de eetkamertafel  mijn schoonvader heeft hiervoor speciaal een kast gemaakt waar mijn spullen in instaan
14.                      Doe je nog meer met je hobby? Nee ik doe het echt alleen voor mijn eigen plezier en maak kaartjes voor de verjaardagen van familie en kennissen.
15.                      Wil je graag nog iets leuks kwijt?  Nog veel succes met het blog. Ik hoop dat ik nog lang mee kan doen aan de leuke uitdagingen
16.                      Zou je misschien een leuke foto willen laten zien van je hobbyplek? Ja hoor dat mag, maar let niet op rommel heb nog geen tijd gehad om op te ruimen.


Hoi Naamgenootje, mag ik je heel erg bedanken voor dit leuke interview!

2 opmerkingen:

  1. Leuk interview, altijd leuk om te lezen.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk verhaal! ik ben even op je blog geweest maar wat veelzijdigheid wat je maakt.
    veel succes!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!