vrijdag 3 februari 2012

De Winnaars van uitdaging 11!!! + Kinderuitdaging

DE WINNAARS!!! 


Allereerst wil ik iedereen bedanken die deze uitdaging blog volgt!!
We krijgen erg leuke reacties!

Ik wil beginnen met onze kinderuitdaging.
Wat was dat spannend! erg leuk om te zien!
We vinden het super leuk dat jullie hebben meegedaan!! knap hoor!

De winnaars van de kinderuitdaging!

Gekozen door de random
******
***
*
1e plaats:   nr. Michelle

*****
***
*
2e plaats: nr. Nathalie Muller

*****
***
*
3e plaats: nr. Antje 7

Willen jullie even contact met me opnemen,
dan gaan we jullie prijsjes uitdelen.

Treur niet wie niet is gewonnen, want er zijn nog 2 kinderen die kans maken
op de kaart van de week.
Hopelijk doen jullie weer allemaal mee  met de volgende uitdaging a.s. woensdag!

__________________________________
Ik wil alle inzendingen van onze 11e uitdaging heel erg bedanken.
Wat waren het er weer veeel ons record zet gewoon door 42!!
Heel erg leuk om te zien SUPER!

 hier dan toch een top 3!

1e plaats:  Marianne R.




2e plaats: Rachel


3e plaats:  Marjan
Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.

Ik hoop dat jullie morgen,
weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


17 opmerkingen:

  1. Van harte allemaal met jullie prijzen, het waren er heel wat inzendingen en dank je wel daarvoor.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte gefeliciteerd iedereen! wat een mooie kaarten zeg...

    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd allemaal!!!!

    Gaaf hoor!!!!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige top 3:0) van harte!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met jullie prijzen. Bedankt voor al die prachtige kaarten die jullie hebben gemaakt nav de sketch. Morgen komt er weer een superleuke uitdaging .. doen jullie weer allemaal mee?

    Groetjes en alvast fijn weekend, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!!!
    Mooie kaarten hoor!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wha !!!! Ik ben in de prijzen gevallen !

    De allereerste keer dat ik mee doe aan een uitdaging, win ik meteen de 3e prijs ! Superleuk natuurlijk. En een motivatie om nog vaker mee te doen.
    De kaart heeft inmiddels al een bestemming gekregen (eigenlijk wel jammer, want nu kan ik hem/haar niet meer in de kamer zetten en er elke dag naar kijken haha) Maar gelukkig hebben we de foto's nog hihi.

    Ik ben pas een maandje aan het bloggen (bedankt Suus voor de verslaving ;-) )dus jullie begrijpen dat dit me best blij maakt.

    Groetjes en wellicht tot ziens hier, of ergens anders op het world wide web,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dames proficiat met deze prachtige kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joepie........!!!
    De 2e prijs, super!!!
    ( is toch altijd weer een compliment hè...)
    Hartelijk bedankt, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alle maal van harte gefeliciteerd dames, het waren ook super mooie kaarten....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. JOEPIE!! ik heb de 1e prijs bij de kinderuitdaging gewonnen. Ik ben echt heel erg blij en ik ga de volgende keer zeer zeker weer meedoen. Groetjes en een dikke kus van Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartelijk gefeliciteerd dames ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn dag is helemaal top! Dochter jarig en zelf de 1ste prijs winnen. Superleuk. Het was de eerste keer dat ik meedeed, maar dat kwam ook door jullie leuke uitdaging.
    Dank je wel.
    Ben benieuwd naar de volgende.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd allemaal! Wat een feest om alle winnaars zo bij elkaar te zien!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wil alle dames en meiden van harte feliciteren met hun wel verdiende prijs! Jullie hebben allemaal stuk voor stuk super gave kaarten gemaakt.

    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Joepie, gewonnen! Bedankt! Waar kan ik naar toe mailen om mijn gegevens door te geven?

    Groetjes Antje7

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!