zaterdag 26 november 2011

# Uitdaging 7

# UITDAGING 7

Maak dit keer een kaart met het thema

SINTERKLAAS!!




Er zit dit keer geen sketch bij, dus laat je fantasie maar werken....

Af en toe denk ik, wie verzint deze moeilijke opdrachten??!! oeps dat ben ik zelf...
Wie gaat er nu een Sinterklaaskaart maken? Nou het hele Design team heeft z'n best gedaan,
sommige hadden echt moeite met beginnen, ook ik!  nu jullie nog!

Ik zou zeggen probeer de uitdaging maar eens aan te gaan!
Je vind het vast leuk!!


Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!

1. Maak een kaart naar aanleiding van deze opdracht. 
2. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is. 
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
    Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
    (Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.


Sponsor van deze week is:







HEEL ERG BEDANKT VOOR DE PRIJZEN DIE IK WEG MAG GEVEN!

Wat valt er te winnen?..... 
Ik geef 3 prijzen weg.

1e plaats        De strikjesmaker

2e plaats        Setje rode lintjes + houten figuurtjes

3e plaats        Setje bruin/gele lintjes + houten figuurtjes



Dit zijn de kaarten die het hele team heeft gemaakt:

Judith (ikzelf):


Claudia:




 
Elise:




Aletta:


Marianne:






Heleen:


Karin:


Jolanda:




Iedereen heel veel succes maar vooral plezier!







8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitdaging! Een kijken of ik een afdrukje in het thema kan vinden en dan doe ik zeker weer een x mee!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een speciale sinterklaaskaart gemaakt om mijn gedicht in te "verpakken". Ik vind hem zo mooi dat ik hem hier mee laat doen!
    Ik ben de eerste joepie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooi kaarten!!!
    Helaas ligt het onderwerp mij zo niet.
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uitdaging weer, de voorbeeldkaarten zijn ook weer super.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die Sinttijd! Ik houd er wel van, deze kaarten gaan naar mijn buurkindertjes (ik heb er 2 gemaakt)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou mijn kaart is ook eindelijk af... moest even nadenken wat ik met dit onderwerp aan moest, en of ik wel wat had... Leuke voorbeeld kaarten!..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. pff mijn kaartje is gemaakt en geplaatst.
    Leuk thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. psst ik heb ze gemaakt hoor de pepernoten, het recept van mijn kaart: http://www.alineblogt.nl/2011/12/zelfgemaakte-pepernoten

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!