zaterdag 12 november 2011

# Uitdaging 6

# UITDAGING 5

Een nieuw team, met een nieuwe sketch.
Gemaakt door Aletta!


Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van deze sketch. 
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is. 
4. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
    Dus niet naar je gehele blog!
5. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
    (Deze staat rechtsboven in de hoek.)
6. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.


Sponsoren van deze week zijn:
Moedershobby paleis en Hobbypaleis


HEEL ERG BEDANKT VOOR DE PRIJZEN DIE IK WEG MAG GEVEN!

Wat valt er te winnen?..... 
Ik geef 3 prijzen weg.
1e plaats 3 digi sets van Hobbypaleis
2e plaats 2 digi sets van Hobbypaleis
3e plaats 1 digi set van Hobbypaleis
Zodra ik iets weet van Moederpaleis, laat ik het jullie weten!




Dit zijn de kaarten die het hele team heeft gemaakt:

(Ikzelf) Judith:

Aletta:

Elise:

Marianne:

Jolanda:
Claudia:

Karin:

Heleen:

Iedereen heel veel succes, maar vooral VEEL PLEZIER!!
___________________________________________________________________________


29 opmerkingen:

  1. Leuke sketch en prachtige uitwerkingen!
    Ik ga proberen om weer mee te doen.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke schets en prachtige uitwerkingen ervan dames.
    Groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt weer een hele uitdaging, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi dames
    een erg mooie sketch en ga proberen er wat van te maken:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn we met z'n allen creatief geweest zeg!! Echt super leuk gedaan allemaal!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie schets, ik hoop dat ik ook tijd heb om mee te doen ;)

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke schets ben er al druk mee bezig geweest en het resultaat staat op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag dames,
    Wat hebben jullie weer mooie kaartjes gemaakt.
    Ik vond de sketch ook erg mooi en prettig om mee te werken.
    Ik ben benieuwd of mijn kaartje door de commissie komt? Incl. gewonnen bedel van een eerder uitdaging bij jullie.
    Dat smaakt naar meer....
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo allemaal,
    Wat een leuke schets, en wat een mooie uitwerkingen!!!
    Heb zojuist mijn kaart neergezet hoop dat jullie hem mooi vinden!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende sketch!
    Ik heb er dit keer een vintage kaart van gemaakt!
    Hij is klaar, gepost en gelinkt!
    Groetjes Jacomijn
    www.scrapmetjacomijn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooie sketch en ik wil graag mee doen. Ik hoop dat ik aan al jullie voorwaarden heb voldaan en ik hoop dat jullie hem mooi vinden.
    groetjes jopie
    www.jopieskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook mijn kaartje is af, kijk en geniet net als ik bij de andere kandidaten, wat een leuke uitvoeringen zijn er al!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb mijn kaartje ook weer klaar, vond het een leuke sketch en jullie hebben weer mooie voorbeelden gemaakt dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Via via ben ik op dit blog terecht gekomen en werd meteen enthousiast haha. Ik ben dus ook maar direct aan de slag gegaan met de schets en heb net het resultaat geplaatst. Ik vind dat het DT erg mooie voorbeelden maakt en dat het een lekker gevarieerd blog is.

    Groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi dames van dit blog...
    leuk een nederlandse teksten blog!
    Ben gelijk aan de slag gegaan en heb de instructies opgevolgd.
    Mooie voorbeeldkaarten van het kaartenmaak team!
    Heel veel groetjes en succes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi!
    Ik heb de kaart klaar en al gefotografeerd. Zaterdag bezorgt de post hem bij de ontvanger, dus dan kan ik hem pas op mijn blog zetten. Heb zo'n zin om hem jullie te laten zien. Ik ben er erg tevreden over. Heel leuke sketch!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo dames,
    Ik kwam hier via het blog van Daatje, dus ik wil die uitdaging ook wel aan gaan.
    Leuke schets en al hele mooie kaarten heb ik van jullie gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuke sketch vind ik het, dus ik doe mee dit keer! Jullie creaties zien er fantastisch uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo allemaal,

    wat een ontzettend leuke sketch was het deze keer. Ik heb met veel plezier meegedaan en Sophie vond het helemaal geweldig!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige sketch, heel erg leuk om mee te werken!!! Ik heb mijn best gedaan............

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben ook via via hier terecht gekomen... een heerlijke sketch om mee aan de slag te gaan, dus dat heb ik vandaag dan ook maar gedaan... bij deze dus mijn eerste deelname hier...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hallo,
    prachtige sketch om mee te werken.
    schitterende voorbeelden van het team!!
    heel leuk.
    mijn kaart staat er op.
    succes verder!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  23. oeps....ik heb een rond iets vergeten, nooit gezien dat er een nog een rondje achter de rechthoeken zat. sorry.
    wordt even een andere kaart, denk ik.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg leuke sketch!!! Prachtige voorbeeldkaarten dames..... inspiratie genoeg. Heb de kaart inmiddels geplaatst....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  25. bedankt voor de gave sketch Aletta! was erg leuk om mee te werken...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De foto is een beetje flets (fotograferen kan ik niet zo goed). En alles zit er op, echt waar.
    Groetjes Ellen40

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ook mijn kaartje is weer klaar.Leuke sketch!!

    Groetjes Simone.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke uitdagingsblog heb ik weer gevonden,
    en ben dan ook volger geworden, direkt met de sketch aan de slag gegaan en zojuist ook mijn kaartje erbij gezet en gelinkt.
    Bedankt voor de gave sketch
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi,hoi, ben ik even weer. (:
    een nieuwe kaart geplaatst, dit keer wel met een rondje erachter.
    succes
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!