maandag 1 september 2014

kaart n.a.v. een sketch

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Het is weer maandag en mijn beurt om jullie een sketch te laten zien. Dit keer heb ik er een kinderkaartje van gemaakt. Natuurlijk mogen jullie de sketch meenemen voor eigen gebruik. Wil je een keer een eigen sketch laten zien die je ook met een voorbeeld hebt uitgewerkt? Dat kan! Stuur een e-mail naar cindyvandervelde@live.nl en ik zorg dat je kaart hier zo spoedig mogelijk op een maandag is te zien.
Fijne dag allemaal!
Liefs, Cindy



3 opmerkingen:

  1. Hallo Cindy
    Een leuke sketch en een hele leuke baby kaart.
    Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sketch en dito kaartje.
    Mijn complimenten.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable baby elephant in a beautiful setting, best regards

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!