zaterdag 2 augustus 2014

Uitdaging 72



En dan nu onze   72e uitdaging alweer.
Een nieuw jaar en een nieuwe start!!


Deze uitdaging stopt op  14 aug.  19.00u!

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

1e prijs:
www.mariannedesign.nl



2e prijs:
 www.hobbyshoppie.nl


3e prijs:
www.peppercus-design.de


Er is dit geen sketch alleen een hoofdkleur:
PAARS

Nou dat moet vast wel lukken toch?
Veel plezier en succes..





Jolanda



Marjan



Cindy



Wilma





Judith:


Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van de opdracht en/of sketch .
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
6. Je mag je kaart ook met andere uitdagingen combineren.
7. Je mag maar 1x deelnemen per uitdaging.




**********


Heel veel plezier en succes allemaal!

19 opmerkingen:

  1. Leuke uitdaging. Ik ben een fan van de kleur paars, dus een kaartje was zo gemaakt (en geplaatst). Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige voorbeelden zijn er door het DT gemaakt. Leuke uitdaging ook, met mijn lievelingskleur paars. Ik heb net mijn kaart geplaatst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan helaas er geen Nederlandse tekst van maken. Maar ik zag op het blog dat Judith namelijk ook een Engelse tekst had. Vandaar dat ik dat ook had gedaan. Ik hoop dat het goed is!?

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooo wat stom van me! Het overkomt echt iedereen in ons team weer een keer. Ik ben zo,n fan van Nederlands maar heel af en toe overkomt me dit. Groeten Judith ;)

      Verwijderen
  4. Wat een leuke voorbeelden weer, het is mij ook weer gelukt om er eentje toe te voegen.

    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uitdaging en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi. Weer prachtige voorbeelden. Ik hou wel van paars en had dit mooie papier nog en dan in combi met het plaatje. Dus paars in de hoofrol. Vrij strak gehouden. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb net mijn paarse rugzakje voor een nieuwe wereldburger geplaatst hoor, leuke uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge weer en mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook voor deze geweldig leuke challenge mijn best weer gedaan en een creatie erbij geplaatst...Hele leuke inspiratievoorbeeldjes heeft het DT gemaakt..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn kaartje is ook toegevoegd, bijna op het laatste moment.
    Een keer wat anders de kleur paars.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op de valreep wil ik nog even vertellen dat paars één van mijn favoriete kleuren is dus hier moest ik wel aan meedoen!
    Mooie voorbeelden!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke uitdaging en paars is zo'n kleur waar je alle kanten mee op kan. Toffe voorbeelden door het team, dus had ik inspiratie genoeg om ook een kaartje te maken.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke uitdaging! Mijn kaartje ook op de valreep ingestuurd, hopelijk valt die in de smaak!

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jangan hiraukan mereka Obat Kutil Kelamin yg berbicara buruk di belakangmu, karena Nama Obat Sipilis merekalah yg bodoh menghabiskan Ciri Ciri Penyakit Kencing Nanah waktunya memikirkan tentangmu.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke uitdaging! Mijn kaartje ook op de valreep ingestuurd, hopelijk valt die in de smaak!Thanks for posting it
    Peluang Bisnis Modal Kecil
    bisnisr kreatif
    ide bisnis

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi there, juyst become alert to your weblog via Google, and foynd that it’s truly informative. I’m goiing to be careful for brussels.
    please visit : obat keputihan wanita

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!