donderdag 10 mei 2012

INSPIRATIEDAG!

Workshop bloemen Marianne Design 

door Marianne Jacobsen



Dit zijn de mallen waar ik over schrijf.



Als je ze uitgesneden hebt dan leg je ze recht op elkaar.
Ik heb op de foto een zwart stipje gezet op de punten en tot daar knip je de bloem in door drie lagen heen.


Als je dat gedaan hebt dan zet je in het midden van het bloemblad op de verkeerde kant een streepje met een dunne pergamano bolpen of zoiets.


Dan ga je de bloem vouwen met de goede kant boven.



En dan gaat de pin er door heen.
En dan kom je tot dit eindresultaat.
Je ziet het er niet aan af wat de bloem wordt als je de mal ziet, maar met een beetje kunst- en vliegwerk kom je tot een mooi eindresultaat.


Ik hoop dat jullie het een leuke workshop vinden  en een fijn weekend.
Groetjes Marianne

10 opmerkingen:

  1. hoi marianne
    dank je voor de duidelijke uitleg,zelf heb ik beide mallen maar met die bloemen nooit wat gedaan maar dat gaat nu veranderen want die bloemen zien er supergaaf uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super tutorial Marianne, heb het stansje liggen ga het zeker eens proberen.

    Liefs
    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt Marianne, ik heb deze mallen (nog) niet, maar misschien is het met andere mallen ook te gebruiken! Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bloemen zijn het geworden!
    Dank je wel voor de uitleg.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb deze ook nog niet, maar vind ze super mooi, misschien toch maar aanschaffen.
    Het ziet er weer prachtig uit Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om eens te laten zien hoe je een mal verder kunt uitwerken.
    Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om eens te laten zien hoe je een mal verder kunt uitwerken.
    Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk effect hoor, en duidelijke uitleg, dankjewel.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Obrigada pelo PAP, ficou linda sua flor, um beijo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De stansjes op zich zijn wat stijfjes vind ik maar zoals jij ze hebt gemaakt zijn ze hardstikke leuk, zelf had ik dit idee ook al bedacht alleen nog niet uitgeprobeerd, maar zeker weten dat ik hier ook wat mee ga doen.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!