vrijdag 16 september 2011

De Winnaar van uitdaging 1!!!

DE WINNAARS!!! 


Allereerst wil ik iedereen bedanken die deze uitdagingd blog volgt!!
We zitten in 2 weken tijd al aan 80 volgers! Dat is gewoon geweldig!
Verder wil ik alle inzendingen van onze eerste uitdaging heel erg bedanken.
Het waren er maar liefs 26!! Een heel mooi begin zou ik zeggen.

Maar dan nu waar jullie allemaal op wachten..... DE WINNAARS!!


1e plaats: Mieke

2e plaats: Arjette

3e plaats: Joke

Van harte gefeliciteerd dames!
Als jullie me even een mailtjes sturen, dan komt het helemaal goed met de prijs.


LET OP! want morgen starten we weer met een nieuwe uitdaging met nieuwe leuke prijzen!

10 opmerkingen:

  1. Winnaars...van harte hoor!

    Ik vond het een leuke uitdaging.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    wat leuk zeg, dank je wel!!!!
    Mieke en Joke ook van harte, mooie kaartjes!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Zie ik ineens mijn kaart voorbij komen:-)
    Bedankt voor het uitkiezen van mijn kaart, ik ben onwijs blij!
    Ik kan je email adres zo 1, 2, 3 niet vinden, maar bijdeze die van mij...hihi!

    mieke116@hotmail.com

    Arjette en Joke, jullie ook gefeliciteerd met jullie prijs!

    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van Harte Gefeliciteerd DAMES!!!!

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met jullie prijs, dames.
    Op naar de volgende uitdaging.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal terechte winnaars!
    Proficiat met jullie prijs en veel plezier ermee,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd dames veel plezier met jullie prijs :)

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi kom ik net terug van een druke ochtend werken en zie ik dat ik gewonnen heb. Super jongens wat leuk weer. Mieke en Arjette ook gefeliciteerd.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd allemaal en ben blij dat ik de prijswinnaar niet hoefde te kiezen. Jeetje alle 3 zijn wel heel erg mooi. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!